אספייר – Aspire

אספייר, היא חברת מותג סינית שהוקמה בשנת 2013 עם המטרה לספק ללקוחותיה מוצרים באיכות גבוהה וחוויות שירות. חברת אספייר, פועלת קודם כל לשמוע את דרישות המפיצים וכך יודעת לספק תמיכה מהירה בכל רחבי העולם. כך הפכה חברת אספייר Aspire, לחברה מובילה בתחום האיוד בשוק העולמי.

חדשנות הוא שם המשחק של חברת  אספייר Aspire, שלא מפסיקה לחדש ולשדרג את הקיטים לסיגריה אלקטרונית שלהם, כגון סדרת נאוטילוס עם סלילי BVC המיוחדים המאפשרים זרימת אוויר מכווננת, חידוש שלא היה בתחום ייצור הסיגריות האלקטרוניות. הסדרה הזאת ממשיכה עד היום להיות פופולארית בקרב הצרכנים.

בשנת 2014, הביאה חברת אספייר Aspire עידן חדש ומתקדם בתחום הסיגריות האלקטרוניות, כאשר ייצרה את סדרת אטלנטיס, סדרה שהביאה את הצרכנים לחוויית עישון מפתיעה במיוחד. בהמשך ייצרה חברת אספייר את מיכלי CLEITO בתוך הסיגריות האלקטרוניות, שהפכו את חוויות האיוד למושג פשוט ונוח לשימוש, יחד עם העיצוב הייחודי והביצועים הגבוהים.

חברת אספייר Aspire, מפעילה מעבדות מחקר ומערכת בקרת איכות קפדנית, כדי להבטיח ללקוחות את המוצר הטוב ביותר, בשיתוף פעולה עם מעצבים עולמיים המשתמשים בחלופות הבריאות ביותר לטבק.

חברת 'אייסמוק פלוס' בישראל, המובילה בישראל בשיווק מוצרי איוד וסיגריות אלקטרוניות, משווקת בשנים האחרונות גם את מוצרי חברת אספייר Aspire.

לחץ כאן לצפיה במוצרי חברת אספייר Aspire המשווקים על ידי 'אייסמוק פלוס' ישראל.

מאמרים נוספים בתחום

האם במוצר שהציל אותי מסיגריות גם ישנם חומרים מסוכנים או כל סכנה אחרת?!

מקרי המוות בארה"ב ומסקנות הדו"ח מטעם ה CDC (ארגון הבריאות בארה"ב) שחקר את מקרי המוות האלו, גרם ועדיין גורם לבלבול אצל הרבה אנשים שהסיגריה אלקטרונית הצילה את חייהם ...
ג'ויטק – Joyetech

ג'ויטק – Joyetech

חברת ג'ויטק Joyetech, נוסדה בשנת 2007 במחוז שנזן בסין והתרחבה למפעלים נוספים ברחבי סין, בעקבות הפונטציאל הגדול בענף הסיגריות האלקטרוניות. בעקבות זאת, הקימה חברת ...

אילייף – Eleaf

אילייף אלקטרוניקה בע"מ, הוקמה בשנת 2011 במחוז שנזן שבסין, ומהר מאד הפכה לאחת מגדולי המותגים האיוד בעולם כולו, וזאת תודות לרוח היצירתיות ושיתופי פעולה עם המפיצים ...
webthenet עיצוב ובניית אתרים

האם הגעת לגיל 18?

0

Your Cart