אילייף – Eleaf

אילייף אלקטרוניקה בע"מ, הוקמה בשנת 2011 במחוז שנזן שבסין, ומהר מאד הפכה לאחת מגדולי המותגים האיוד בעולם כולו, וזאת תודות לרוח היצירתיות ושיתופי פעולה עם המפיצים השונים, ביחד עם הקפדה על שירות לקוחות קשוב במיוחד. המטרה שלנו היא לספק את החוויה הטובה עבור המשתמש במוצרי האיוד בענף הסיגריות האלקטרוניות.

חברת אילייף Eleaf, תומכת  ביישומי OEM ו-ODM כדי לענות על צרכי המפיצים.

חברת אילייף Eleaf מייצרת את מותג האיוד וסדרת ISTICK שזכה למוניטין רב. בנוסף, מייצרת חברת אילייף ISTICK מיני, שהתחיל את דרכו בשנת 2014 ומאז הפך למוצר אהוב במיוחד בענף הסיגריות האלקטרוניות.

עם המומנטום הזה פיתחה חברת Eleaf, את הסדרה istick 20W, 30W iStick, iStick 50W, שכמו המותג הראשון גם הם זכו לקצור שבחים רבים בקרב מעשני הסיגריות האלקטרוניות. כאשר נוצרה הדרישה ליצור מכשיר עם בקרת טמפרטורה, יצרה חברת אילייף Eleaf את iStick TC40W, iStick TC60W, ו iStick TC100W בעלי בקרת טמפרטורה חדשנית, שהפכו לפופולריים במיוחד בקרב מעשני הסיגריות האלקטרוניות.

חברת אילייף Eleaf, ייצרה גם את סדרת IJUST, אשר למרות המראה המעודן והמשקל הזעיר, הוא בעל יכולת חשמלית גבוהה. בנוסף, הוא בעל יכולת יצור של ענן עשן גדול במיוחד תודות לסליליו הכפולים.

במשך השנים, ייצרה חברת אילייף Eleaf עיצובים נוספים וצבעים שונים, לצד פיתוחים מועילים במיוחד, וזאת מתוך החזון לעתיד, לשלב את הפיתוחים העדכניים ביותר על מנת לשדרג את חווית האיוד וליצור עתיד מבטיח וטוב יותר בעולם.

חברת 'אייסמוק פלוס' בישראל, המובילה בישראל בשיווק מוצרי איוד וסיגריות אלקטרוניות, משווקת בשנים האחרונות גם את מוצרי חברת אילייף Eleaf.

לחץ כאן לצפיה במוצרי חברת אילייף Eleaf המשווקים על ידי 'אייסמוק פלוס' ישראל.

מאמרים נוספים בתחום

האם במוצר שהציל אותי מסיגריות גם ישנם חומרים מסוכנים או כל סכנה אחרת?!

מקרי המוות בארה"ב ומסקנות הדו"ח מטעם ה CDC (ארגון הבריאות בארה"ב) שחקר את מקרי המוות האלו, גרם ועדיין גורם לבלבול אצל הרבה אנשים שהסיגריה אלקטרונית הצילה את חייהם ...
ג'ויטק – Joyetech

ג'ויטק – Joyetech

חברת ג'ויטק Joyetech, נוסדה בשנת 2007 במחוז שנזן בסין והתרחבה למפעלים נוספים ברחבי סין, בעקבות הפונטציאל הגדול בענף הסיגריות האלקטרוניות. בעקבות זאת, הקימה חברת ...

אילייף – Eleaf

אילייף אלקטרוניקה בע"מ, הוקמה בשנת 2011 במחוז שנזן שבסין, ומהר מאד הפכה לאחת מגדולי המותגים האיוד בעולם כולו, וזאת תודות לרוח היצירתיות ושיתופי פעולה עם המפיצים ...
webthenet עיצוב ובניית אתרים

האם הגעת לגיל 18?

0

Your Cart