ואפוראסו – Vaporesso

ואפוראסו, היא חברה הפועלת בענף הסיגריות האלקטרוניות מעל 13 שנים בהצלחה גדולה. חברת ואפוראסו Vaporesso, נוסדה באופן רשמי בשנת 2015, בחסות חברת האם SMOORE שקיימת מאז 2006, מה שהופך את החברה למותג נחשק בקרב קהילת צרכני הסיגריות האלקטרוניות. בחברת ואפוראסו Vaporesso מאמינים שהם יכולים להגשים את החלום ולהוביל את השוק לפריצת דרך.

עם המטרה להתאים את הסיגריות האלקטורניות לכל סוגי המעשנים, רשמה חברת ואפוראסו Vaporesso מעל 800 פטנטים חדשניים בתחום. בין שאר הפטנטים הבלעדיים של החברה אפשר למנות את החימום הקרמי ועוד שאר חידושים להגנה ושיפור החוויה של המעשן.

דרך יישום טכנולוגיות חדשניות עם תשוקה אמיתית ליצירה, הצליחה ואפוראסו Vaporesso ליצור ציון דרך חשוב מאוד בעולם הסיגריות האלקטרוניות בזכות האיכות הגבוהה של מוצרי החברה.

לחברת ואפוראסו Vaporesso, יש מעל לחמישה מכוני מחקר הממוקמים בכל רחבי העולם ומעל ל-100 חוקרים מומחים בתחום ההייטק, ביניהם רופאים, מתכנתים ומעצבים. כך זכתה חברת ואפוראסו Vaporesso לקבל תו תקן לאומי.

מטרת חברת ואפוראסו Vaporesso, להיות הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה בתחום האיוד והסיגריות האלקטרוניות.

נכון להיום, מייצרת חברת ואפוראסו Vaporesso באמצעות צוות של 10,000 עובדים מעל 2 מליון סוללות ומעל ל20 מליון מכשירים, תחת בקרה קפדנית שעומדת בדרישות ה-GMP.

חברת 'אייסמוק פלוס' בישראל, המובילה בישראל בשיווק מוצרי איוד וסיגריות אלקטרוניות, משווקת בשנים האחרונות גם את מוצרי חברת ואפוראסו Vaporesso.

לחץ כאן לצפיה במוצרי חברת ואפוראסו Vaporesso המשווקים על ידי 'אייסמוק פלוס' ישראל.

מאמרים נוספים בתחום

האם במוצר שהציל אותי מסיגריות גם ישנם חומרים מסוכנים או כל סכנה אחרת?!

מקרי המוות בארה"ב ומסקנות הדו"ח מטעם ה CDC (ארגון הבריאות בארה"ב) שחקר את מקרי המוות האלו, גרם ועדיין גורם לבלבול אצל הרבה אנשים שהסיגריה אלקטרונית הצילה את חייהם ...
ג'ויטק – Joyetech

ג'ויטק – Joyetech

חברת ג'ויטק Joyetech, נוסדה בשנת 2007 במחוז שנזן בסין והתרחבה למפעלים נוספים ברחבי סין, בעקבות הפונטציאל הגדול בענף הסיגריות האלקטרוניות. בעקבות זאת, הקימה חברת ...

אילייף – Eleaf

אילייף אלקטרוניקה בע"מ, הוקמה בשנת 2011 במחוז שנזן שבסין, ומהר מאד הפכה לאחת מגדולי המותגים האיוד בעולם כולו, וזאת תודות לרוח היצירתיות ושיתופי פעולה עם המפיצים ...
webthenet עיצוב ובניית אתרים

האם הגעת לגיל 18?

0

Your Cart